tirsdag 27. oktober 2009

Nye smykker - til MEG!



Ville bare vise dere de lekre øreringene og armbåndet jeg kjøpte av Teresa med den vakre nettbutikken Jewels and Dreams. Er de ikke lekre? De passet meg utmerket og er superflotte både til hverdags og fest.

De er faktisk enda vakrere i virkeligheten! (Can you believe it) Kan virkelig anbefale alle å ta en titt her. Teresa designer smykker selv men forhandler også smykker som hun importerer. Jeg liker nå best det hun designer selv jeg da....selv om de andre tingene er flotte de også.
Vel verdt en titt. Jeg er iallefall superfornøyd og kommer garantert til å bestille mer. Hva er vel livet uten litt bling...
:-)


Ha en herlig kveld!


W

2 kommentarer:

  1. Smykkene var jo bare helt fantastiske :) Så måtte legge inn en bestilling selv. Takk for tipset :)

    SvarSlett
  2. Så bra du ble fornøyd! Og takk for at jeg fikk et par nye kunder. :)

    Jeg bare eeeelsker alt du har i butikken din og skulle ønske jeg kunne kjøpe alt sammen :)

    SvarSlett


Share/Bookmark

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin