mandag 25. oktober 2010

Konditor Andersen

Hei hei,

Idag har jeg hatt et aldri så lite prosjekt på gang. Et "konditormesterskiltprosjekt".
Og ja, jeg er SUPERFORNØYD med resultatet om jeg så skal si det selv! :-)

Selve skiltet var opprinnelig en knaggrekke. Men av med knaggene........printet ut store bokstaver, skjærte dem ut i sjablonfilm (kjøpt for sikkert 3 år siden!), på med maling... (samme farge som vi vurdere å male en eller to vegger på soverommet i !!)
og vips......et lekkert skilt som passer perfekt på bjelken på kjøkkenet! 
Og for dere som måtte lure.............Konditor Frank H. Andersen - var min kjære farfar (stolt!)


Happy :-)

Ha en forrykende uke!

Enjoy!
W

12 kommentarer:

  1. Guri malla så flink du er!!!!!!
    Jeg er helt imponert!
    Og så tror jeg jammen jeg må komme til deg en dag og shoppe kurver..:)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.

    Så utrolig fint det ble. ;o)

    Klem Simone

    SvarSlett
  3. Du er sannelig en kreativ sjel! Kjempestilig!

    SvarSlett
  4. Fantastisk!!!! tenk at du har laget det der!!!!! Tar av meg hatten i begeistring. Kjempe fint!! Og kult at det er farfaren din:)
    Kleeeeeeeeeem!!!!!
    Kulden skal ikke den slippe snart?!

    SvarSlett
  5. det ble kjempe fint!! stilig med kurvene i bakgrunnen!

    hilsen vilde

    SvarSlett
  6. Wow.. det ble lekkert!! Flott fargevalg :)
    Dette satte virkelig i gang inspiasjonen.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  7. Heia....
    WOW,så knall tøfft Wenche!!! Du er no super kreativ og flink da!!Skjønner ikkje kor du tek det i frå,og når har du tid!!:o)
    Å ekstra kos da at dette er navnet til din farfar:))
    Idag skin SOLA,det er BLÅ HIMMEL....og eg får transport til Ålesund ein tur,gleder meg!:))
    Ha ein fin dag Wenche!
    Klemmer

    SvarSlett
  8. Dette var rålekkert! Guri malla, akkurat slik jeg liker jo. Du er bare så flink! :)

    SvarSlett
  9. Herlighet - du kreative kunstnerinne!
    Da vet vi hvor juleverkstedet blir i år!!
    Dette var et unikt og flott skaperverk.
    ♥♥♥

    SvarSlett
  10. Heisann! :)

    Dette var kjempe fint, Wenche!
    Du er flink :)

    Hilsen Maren på Teppesenteret :)

    SvarSlett


Share/Bookmark

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin