onsdag 8. desember 2010

Julestemning

Julestemningen sniker seg sakte men sikkert inn i heimen..
De stilige støpejernsbokstavene er jeg veldig glad i :-)

Likseså kranser. Simpelthen ELSKER kranser...hele året..

 Litt Ikea-girlander, kongler, trefigurer og julesokker får pynte opp i trappehuset. Den hvite julestrømpen er det flinkissen HULDA som har laget :-)
 Lyshus og flere julesokker. Disse vakre med monogram bestilte jeg av Metteflette i fjor (tror jeg det var)
Hjerter med polkadotter :-)

 Slagbenken har fått litt rødt på seg for anledningen :-)
 Et lite "fake" tre i en striepose på TVskapet. En sort nyyyydelig krans på en frisé på pipen. Happy!!!!
Nå venter litt mer pynting og litt lunsj :-)
Enjoy
W

6 kommentarer:

  1. Åja dei bokstavane var heilt nydelege!!☺
    Og so fint du har pynta ellers og! Me like!☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Å W....You got it!!
    Så mye fin pynt! Bokstavene er dødslekre.
    Likte alle kransene..girlanderer...alt! jeg har dykket i julepyntkisten og konkludert med at ingenting funker...lite julepynt her altså.
    Nå har jeg solgt Big Asia -skapet...men Zinkspanden lar vente på seg...hvor vanskelig er det mht frakt egentlig????
    Så her kan det bli jul med en stygg tv og alt dens medfølgende grusomheter - gjemt bak juletreet???

    Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelig du har pyntet! Kransene var jo bare helt nydelige.. Her går det trått med julepyntingen og alt annet for den slags skyld - to syke gutter og en stk syk mor er ikke akkurat maks oppladning til jul..

    Ha en finfin dag:)

    SvarSlett
  4. Såååå mye fint, helt nydelig *♥*

    SvarSlett
  5. Så fint og julete det har blitt hos deg! Hos oss er det byggestøv, byggemenn og KAOS.
    Jeg tror kanskje vi må utsette julen til neste år...:)

    (jeg drømte forresten om deg for noen netter siden, hvordan kan man drømme om noen man har møtt to ganger..??? Ihvertfall; du og mannen din kom plutselig inn i huset vårt og det var rot, mat og så helt j.. ut overalt, dere så lettere sjokkert ut) hahaha:)

    Rar jeg? neida..:)

    SvarSlett
  6. Heisan!
    Åh-men du har pyntet nydelig! Veldig vakre detaljer! Kose deg masse i de fine omgivelsene- og ute er det julekortstemning, ikke mangel på noe på disse kanter- kjusa oss!
    Klem

    SvarSlett


Share/Bookmark

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin