lørdag 14. mai 2011

40 is the new 30

God morgen og god lørdag.

Solen skinner og jeg har blitt 40!  Jada, igår, fredag den 13, was the "big day". Og NEI, jeg kjenner ingen forskjell, same same only different.

Jeg hadde en STRÅLENDE dag! Fikk  "surprise-lunch-besøk" av mine foreldre og min søster - SUPERKOSELIG og totalt uventet.

På kvelden stakk to gode venninner innom med vakre blomster - så ble det et glass vin ..........
....som (merkelig nok) ble til noen fler.

Senere på kvelden dukker jammen meg 2 andre venner innom med nydelig blomster - og plutselig var dunken tom og klokken blitt midnatt!

KJEMPEKOSELIG!!

Av min mann fikk jeg lekre smykker fra Celine Engelstad.
Hun lager de vakreste smykker/armbånd/ørepynt etc. I LOVE HER!!



Nydelige øreringer! Me love!

Og dette alldeles vakre smykket fra kolleksjonen FLOWER:


Blir nok brukt i kveld på GP-fest :-)


Nå venter frokost og aviser :-)
Ha en herlig dag!
W :-)

6 kommentarer:

  1. Hipp Hurra og gratulerer så masse med "30-årsdagen"! Kjekt det der...så bare vent til du fyller 20 ;-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen vakre Lobelia-damen:)

    Så bra!...jeg fyller selv "30" snart så godt å høre det ikke er så stor forskjell;)

    Høres ut som en koselig feiring og tipper 3 dager til ende eller?

    Stooor bursdagsklem!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen!!!
    Wow! for noen flotte smykker!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  4. Gratulerer med overstått! Koselig med "surprise-lunch-besøk"... Ha en fin helg og kos deg på GP-fest i kveld!

    SvarSlett
  5. GRATULERER MED VEL OVERSTÅTT=)!!! Så flotte smykker!! Høres ut som om du hadde en koselig dag!!

    Kos deg videre=)!!!
    Klemmer!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med bursdagen! Høres ut som om du hadde en herlig dag.
    Klem Madelén

    SvarSlett


Share/Bookmark

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin