torsdag 29. mars 2012

Showroom




Velkommen til LOBELIA sitt showroom




Nordåsdalen 25, inngang Teppesenteret, 5235 Rådal



Åpningstider: man-fre 10-20/lørdag 10-16

Showroomet vil ikke alltid være bemannet i dette tidsrommet, men du er selvsagt alltid velkommen til å titte, selv om Team Lobelia ikke er tilstede.
Når showroomet er bemannet, vil det være mulighet for kjøp (KUN kontant...foreløpig) og vi hjelper selvsagt også med å legge inn nettordre der du kan betale med kort. PS! Husk da å ta med evt bankkalkulator/kodeknekk om du trenger det)

Velkommen skal du være :-)




3 kommentarer:

  1. Hei W,
    "lenge siden"....Du, jeg holder på å våkne en blogg som sover...min Bloggedamer40+, og jeg lurer på om jeg kan skrive litt om Lobelia, med bilder i et innlegg?
    Hvis du vil det, kan du enten skrive noe selv og sende til meg, eller jeg kan skrive, up to you...kanskje det er noe du vil promotere fremfor noe annet...?
    Du kan sende mail til meg, adressen står på siden..
    Adressen til Bloggedamer40+ er http://bloggedamer40pluss.blogspot.com.

    Kjempegøy med showroom, jeg skal ta en tur dit en av dagene,
    Ha en fiiiin dag W!
    Klem, M

    SvarSlett


Share/Bookmark

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin